onsdag 7 januari 2009

This is how we will sing it!



For till Jenny igår, eller ja, i förrgår blir det med tanke på att klockan är typ 4 på natten! Iallafall jag hade tråkigt och det kändes roligare att umgås med folk man känner än att sitta ensam i sitt rum och nöta musik, sims och Eclipse, inte för nått av det är så pjåkigt, men det är ju sånt man kan göra när som helst!

Först kunde inte pappa köra mig fören hockeyn var slut så, jag åkte dit runt 9, sen lyckades jag typ glömma bort vars hennes lägenhet var, senast jag var där var det ingen snö! Snö kan förvirra mkt! FAKTISKT!


Iallafall så var det Jag, Jenny, Colby, Colbys pojvän vad han nu hete och Grunko, då jag kom dit så höll dom på att spela singstar, alla vet vad jag tycker om singstar! Iallafall så jag har ju nött dom där skivorna lite för många ggr! Men det var ändå kul för dom tog såna där låtar jag inte kan typ John Lennon, Johnny Cash och Elvis, inte riktigt min musikstil! Sen blev det typ R&B, så nej jag vann inte riktigt hela tiden! Men på dom låtar jag nött vann jag! Någon som är förvånad? Colby är sämre förlorare än Chrissan! Dom ska verkligen inte spela SingStar mot varandra!



Där runt 12 tiden hittade alla på att dom var hungriga så vi kom på att vi skulle på Krysset och äta, jag åt bara pommes (som vanligt) och drack sprite, fast det slutade med att dom andra fick äta mina pommes!

Så for vi ut och körde runt stan, ringde å väckte folk mitt i natten typ klockan 1, sen for vi tillbaks till Jennys lägenhet och tjollrade på, ännu mera singstar, och tillslut började vi se American Pie, fast vi såg inte hela, då Colbys kille stack hem till sig så började vi lyssna på helskum musik och körde Sanning (konka hade varit lite lamt mitt i natten i en minimal 1:a med 4 pers!) Inga kommentarer på vad man fått veta om dom andra! Kan säga att frågorna inte var barnvänliga! Inte precis som då man var liten och fick frågan vem man var kär i!



Sen så skulle vi tydligen sova, där vid 6 på morgon, men för vissa gick de inte så bra, Colby somnade först ganska direkt, sen somnade Grunko runt 6-7 nångång typ ingen vet! å jag och Jenny låg å pratade på, sista gången jag kollade på klockan var halv 8 på morgon!

Sen gick de ju inte så bra att sova, i en liten lägenhet så finns det inte så många sängplatser, så Jenny och Colby delade på Jenny's säng och jag och Grunko fick slåss om madrassen, som dessutom bara hade ett täcke! Jag vet vem som hade mest plats på madrassen OCH mest täcke och inte var det då jag iallafall! Morr på pojken!



På morgon satt vi bara allmänt och umgicks allihopa, såg film, Wallander, Eva och Adam: 4 Födelsedagar och ett fjasko, och började se Sandor/ slash / Ida.. Fast Grunko for mitt i Eva och Adam och så var vi faktiskt på Ica och köpte onyttiga saker före vi började se Sandor / Slash / Ida

Blev toktrött då jag kom hem! Då man håller igång så är det ju helt lugnt men sen då man kommer hem och slappnar av och tar det lugnt så kommer ju tröttheten! Sov kanske 2-3 timmar max! Så jag var värd att få sova lite!

2 kommentarer:

Christina sa...

haha jenna du vet att jag inte är nån dålig förlorare för jag förlorar ju typ aldrig ;) det är nån låt du är bättre på, men det är inte många

Shut Up and Train! sa...

okej jenna, jag vill bara säg en sak till dig.

Colby = *spyattack*