torsdag 8 januari 2009

We are walking in the air

Jag sitter och har typ sådär jätte tråkigt, ja ni vet då man verkligen inte har nått att göra, eller egentligen har jag ju det, jag borde duscha och jag borde städa, men pappas dusch är iskall så det är HEMSKT att duscha där om man inte får ta på sig massa kläder direkt efteråt och krypa ner under täcket! Och dessutom måste jag städa! Inte för att det ser allt för hemskt ut! ÄN men snart kommer det göra det blä!

Jag behöver inte nämna att jag sov till klockan 2 idag, fy fan vad jag har lyckas vända på dygnet! Men jag kommer inte på hur jag ska vända tillbaks det, för jag är inte trött på kvällen längre och då är det helt omöjligt för mig att somna så då ligger jag lika fullt vaken till då jag blivit van att somna!

1 kommentar:

Anonym sa...

men kallduschar e härliga.