söndag 4 januari 2009

2008

Kort resumé av året!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tränade Akademisk Ridkonst med Diva och började övningsköra!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Njae, hade jag ens nått?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Näpp, om man inte räknar att Malin blev med Valp ^^

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nalle Maja
5. Vilka länder besökte du?
- Inget!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Mera pengar!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- Kommer inte på nått nu!

8. Vad var din största framgång 2008?
- Klarade slutprovet i körkortsteori på inviduella valet!

9. Största misstaget?
- Chrissan jag vet VEM du vill jag ska skriva här, men jag vet inte!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Sjuk har väl alla varit? Fotlederna levde väl sitt eget liv som vanligt, och så ramlade jag och skadade handen..

11. Bästa köpet?
- Ett par jeans på rea kanske? Kostade 400 egentligen, betalade 79

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Buss, mat och godis

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja klart, Chrissan, Doris m.fl.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Lady GaGa - Just Dance, Kobojsarna - Jag vet du vill ha mig, Panic at the disco - Nine in the afternoon, sen massor med andra låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare tror jag, men mer förvirrad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Hitta på mer grejer, t.ex. åkt och hälsat på vänner som bor en bit bort och upplevt mera!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Haft tråkigt

18. Hur tillbringade du julen?
- med familjen

19. Blev du kär under 2008?
- Jo..

20. Hur många one night stands?
- Inget, om man inte räknar folk som råkat somna i min säng utan att man gör nått!

21. Favoritprogram på TV?
- Gossip Girl

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Nej tror då inte de!

23. Bästa boken du läste i år?
- Go ask Alice och Om jag kunde drömma

24. Största musikaliska upptäckten?
- Flyleaf

25. Något du önskade dig och fick?
- När jag hör din röst

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Massor ^^

27. Årets bästa film?
- Twilight!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Firade hemma med några kompisar!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Klart det finns

30. Vad fick dig att må bra?
- Vännerna, Doris och Diva

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Pete Wentz, Jared Leto och Robert Pattinson

32. Vem saknade du?
- Vet inte

33. De bästa nya människorna du träffade?
- Har ingen aning!

3 kommentarer:

Christina sa...

jag gillar typ listan ;) men kag är för lat för att kopiera :P
och ja, jag tycker att det var ditt största misstag.... Jäkla S!

Anonym sa...

Det var mkt att läsa. Jag har en liknande lista i min blogg.

Shut Up and Train! sa...

OKej, det där med One Night Stand. Om de råkar somna i din säng, måste du ha sex med den personen då?