söndag 4 januari 2009

Saturday Night Out

Har spenderat kvällen med N:et på Olle's! Hade Staffan att köra oss Var roligare än senast jag var där, men å andra sidan då var jag där en halvtimme, stod vid ett bord å de var inga där! Nu var det folk, både nytt och gammalt! Köpte en Xide Cactus och så träffade jag på Lidde som jag smakade Smirrnoff av, och sen bjöd han mig på en grymt god drink! Typ sådär farligt supersöt, smakar inge alkohol alls så jag gissar på att jag skulle kunna dricka massa sånt i en väldig fart!

Sen tog jag och N:et taxi hem i brist på transport sen gick vi från kurvan där Ersmark börjar för att det inte skulle bli på tok för dyrt! Det var iskallt att gå, Datorn säger att det är 14 minus ute men det känns grymt mkt kallare! Enligt mig så är det värsta Antarktis här just nu!

Då jag ringde Grunko och kollade upp om han hade möjlighet att skjutsa oss vilket han inte hade, att jag skulle höra av mig om då jag tagit mig hem eller hittat någonstans att sova så han skulle veta att jag levde, självklart gjorde jag det, känns bra att ha folk i ens närhet som bryr sig om vars man håller hus :)

Ligger under mitt fina duntäcke i pyjamas och fryser så jag skakar, snart ska jag sova! Kom just på att de blir första natten jag sover ensam sen... hmm.. natten mellan Mån-Tis

1 kommentar:

Christina sa...

xide som jag drack på nyårs var god. har ingen aning om vad det var för nån, men den var röd tror jag....