fredag 16 januari 2009

3 words, 8 letters.. Say it and I'm yours

Jag kan för det första nämna att jag spenderat kvällen/natten så här långt med att studsa runt till skum musik, och då jag blev less på det så tog jag och började plocka ihop i mitt rum, nu är det faktiskt snart städat, jag känner mig duktig!

Jag vill meddela min mamma att hon inte vill veta vad jag lyssnar på medans jag städar! För det är väl fullt normalt att städa till E-rotic på högsta volym? Eller hade jag fel där?

Idag har jag dessutom varit duktig och spenderat hela 3 timmar på skolan, utan att göra ett skit, och nej jag skojar inte! Jag trodde jag skulle ha nått idag, men det skulle jag tydligen inte, iallafall så stod det då inget på schemat, får snacka med dom om de där, kanske är jag ledig på Fredagar?

Det har dessutom varit svinkallt ute massa minus mer än -20, jag och kyla funkar inte!




You say she's a witch
Baby, I don't care
Cause she looks so good
With a red-red hair
You say she's a witch
But that's all lies
When I look so deep
In green-green eyes
Oh, babe, babe, don't you understand

2 kommentarer:

Christina sa...

Även om du är ledig på fredagar ska du hålla mig sällskap :O

Shut Up and Train! sa...

Vad fan, städar alla sitt rum nu eller :O?