fredag 16 januari 2009

You treated her just like dirt and now it's too late

Jag hade ju en viss tanke att faktiskt gå och lägga mig tidigt!
Men sen så började Jenny prata om att hon skulle se 4 Födelsedagar och 1 Fjasko så fick jag sånt sug efter den filmen så jag bara var tvungen att ladda hem den! Och då jag fått hem den, gick ovanligt fort så var jag ju tvungen att sätta mig och se vissa delar av den oxå! Kärlek till filmen, hur gammal var jag då jag såg den på bio? Fy fasen inte stor! Aja, nostalgi!

Idag har jag som sagt missat bussen, sen gick jag hem la mig under täcket och efter att försökt ringa och få tag i nån social person utan framgång somnade jag och vaknade inte förens 2 tiden!

Sen for jag till stallet och kollade på då lillsyrran skulle rida, hon är en framtida ponnygalning, hon vet bara inte om det än!

Resten av kvällen gick ut på att sitta och tjollra vid datorn, prata i telefon o.s.v
Nu ska jag ta och sova så jag orkar mig upp på skolan imorn!

Inga kommentarer: