söndag 18 januari 2009

Give us life again cause we just wanna be whole

Var barnvakt åt Maria, det var rätt lugnt faktiskt, hon var på ganska bra humör, även om hon tjurade då jag sa åt henne att hon skulle låta bli att vända upp och ner på hela huset!

Tydligen är hon i den där åldern då pussar är jätte pinsamt! Satt igång Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko (allt för att slippa Hannah Montana eller allt skit hon nu ser i vanliga fall!) och varje gång någon pussades på filmen blundade hon och sa "bläää"

Är det verkligen samma unge som för några år sen sprang efter en med kameran och sa "Pussas! Pussas!!"

Iallafall så kom ju mamma och Bosse hem någon gång och så åt vi god middag bestående av Kött och potatisgratäng och sen satt vi alla och hade mysigt framför tv:n hela kvällen, inte för att någon precis såg på tv tror jag alla pratade i munnen på varann, jag kanske inte är helt adopterad ändå!

Sen gick jag med mormor och morfar hem så jag skulle slippa gå själv förbi "Arga gubben" allmänt kallad, nån psykad gubbe som bor här, i höstas så skällde han ut mig för något jag omöjligt kunde ha gjort eftersom jag varit hemma hela dagen o.s.v

Sen så kan han ha hela huset nersläkt och så står han och stirrar ut genom fönstret, har även hänt att han fotat brorsan och hans vänner när dom går förbi, creepy! Går det inte att anmäla sånt? Iallafall så är han ju helt tappad så det känns ju inte alltid så säkert att gå förbi där själv mitt i natten, vem vet om det slår helt slint i huvudet på han och han kommer ut med nått vapen?

Kom mig då hem igår iallafall och då jag kom in genom dörren så hörde jag Within Temptation's dvd Black Symphony på högsta volym.. som sagt, symfonisk gothic metal ÄR hemtrevnad, resten av världens befolkning har inte riktigt förstått det än! Iallafall så satt jag mig och skrålade ikapp med pappa han kan vissa texter, jag kan väl i stort sett alla, inte alls tjuvtränat *ängel* fast i övrigt så tror jag vi båda skrålade lika falskt!

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska hitta på idag!

2 kommentarer:

Christina sa...

vad gulligt :)

jag är glad att jag inte var hos dig och hörde på erat skränande ;)

Shut Up and Train! sa...

Inge ont om Hannah Montana :O !!!!