onsdag 12 november 2008

Tour November -08

Morgonen började med en mkt trött lite försovning så jag hade ca 20 min på mig att göra mig i ordning, så åkte jag alla 6 milen till skolan, var där till lunch och jobbade duktigt, sen så skulle vi ha projektarbete och då får vi ju välja vars vi ska befinna oss

Så skojade jag och Lappen om att jag skulle följa med som sällskap då han åkte hem (till Arjeplog) men jag sa att jag ville fara och hälsa på Annic, och innan man tänkt på hur bra idé det egentligen var så satt vi i bilen påväg mot Arvidsjaur.

Hälsade på Annic på hennes skola och träffade även Vea vilket var väldigt länge sen sist! Kul!
Satt och flummade på där med dom och pratade om allt möjligt udda som händer i skell-hell, tyvärr Annichen men av vissa skäl är det nog bäst att jag håller mig långt från riktiga skolor!

Sen klockan 5 så tog jag en buss hem, satt i bussen och såg film (Ps, I Love You), sen så då jag kom till stan så funderade jag hårt på vad jag skulle hitta på medans jag väntade på att bussen hem skulle komma, som sagt jag bor i skogen! Fick iallafall tag på Staffan som ändå skulle vara runt å köra i stan så jag åkte med han, alltså ännu mer bilåkning!

Sen åkte jag ju hem.. så allt som allt har jag nog åkt ca 40 mil bil och buss idag!
Men kul har det då varit!

Inga kommentarer: