torsdag 13 november 2008

There's white things in the air, what's this?



Har suttit och nött Flyleafs version av What's this, den är egentligen från Nightmare Before Christmas, tror inte jag sett hela den än så jag vet ju inte hur låtarna ska låta egentligen! Men jag gillar den ändå på något sätt!



Hittade i övrigt trailern till Lacuna Coils kommande DVD Visual Carma, kommer den hit till Sverige vilket känns rätt troligt så kan det ju vara ett fint julklappstips åt mig!
Se trailern iallafall, Lacuna Coils bandmedlemmar verkar vara några av alla som gillar att nöta Guitar Hero!

LACUNA COIL - Visual Karma DVD (OFFICIAL TRAILER)


Idag har jag varit duktig och hållt mig inom skellefteå kommun och är ändå jätte trött! Turligt nog så är det fredag imorgon vilket betyder Akademisk Ridkonst, vilket betyder mys med liten Diva!

1 kommentar:

Christina sa...

men jag kommer ju inte vara på skolan imorrn :O