fredag 14 november 2008

In and out of love



Nu mina vänner ska ni få höra något ni aldrig hört förut! En sopran gothic metal sångerska.. i en TECHNO låt! Lite smygcoolt sådär, speciellt då det faktiskt låter bra! Techno som jag inte ens behöver nöta för att börja gilla! En ordentlig avstickare för Sharon, men det kanske oxå är nyttigt, hon är ju känd för Within Temptations musik, och allt annat hon varit med och sjungt på är ju rock, metal och en och en annan ballad!

Men då har ju Sharon sån underbar röst så jag gissar på att hon kan sjunga det mesta, så länge hon får använda rösten på sitt sätt, och nej HipHop är inte musik!

Just ja, jag skulle gå och sova, men då visade ju pappa mig den där låten, så var jag ju bara tvungen att lägga upp den men nu ska jag sova!

1 kommentar:

Christina sa...

du skulle ju ha somnat för länge sen ;)