tisdag 11 november 2008

Systrar i jeans

Nu har jag sett Systrar i jeans, den var ändå bra, men då älskar ju jag ungdomsfilmer eller vad man nu ska kalla dom, i slutet grät jag iallafall floder, så fort jag ser någon gråta i en film så börjar jag oxå gråta, krävs bara att dom blir lite tårögda för att jag ska gråta floder!

Mena, mangatårarna till Click säger väl allt?
Nog för att jag nära på kan pressa fram tårar med flit och låtsasgråta, dock var det länge sen jag testade det, men det kan säkert vara användbart någon gång! All kunskap är viktigt va?

Nu ska jag bara tvätta naveln och sen ska jag sova, okey kanske tvätta av ögonen lite oxå för just nu är det maskara och kajal mer under ögat än på!

1 kommentar:

Christina sa...

men filmen var ju supersorglig. Click kan man ju nästan inte se längre pga vattenskador hemma ;)
det är bra att kunna fejkgråta ;)