söndag 9 november 2008

I will be there for you

Har just kommit hem från mamma, åt ris (blä) och nå kött (mums)
Klockan 7 ska jag sparka bort pappa från tv:n och se Gossip Girl är första avsnittet från 2:a säsongen, varför dom inte körde hela första säsongen i ett snäpp har jag då ingen aning om men ändå!!

Jag är btw gooode avis på Kenza, även om hon gillar Tokio Hotel vilket bevisar på inte allt för bra smak.. hon har träffat Jared Leto, å var t.o.m otrevlig mot han! Nog för jag vet ju hur duktig jag är om någon tvär tar i mig, även om det är någon jag känner så är min vanligaste reaktion att skrika och eventuellt slå till personen!
Men som sagt han är ju lite sådär lagomt dregelobjekt!



Pappa kom på naturbrukares nya slogan
"Jag är naturbrukare, jag har en ursäkt"

Det hela handlade om att jag hade snuskig humor och jag kommenterade att jag hade en ursäkt att vara det eftersom jag är naturbrukare!

1 kommentar:

Christina sa...

hahaha XD så sant ;) det måste vi trycka upp på en tröja eller liknande?