söndag 9 november 2008

Skulle egentligen fara till Chrissan igår och ha filmkväll med hon, pingu, stoltz och marris, men först så gick det inte att jag åkte med mamma och bosse, så dom gav mig pengar så jag kunde ta bussen istället, så jag går ut och väntar på bussen som enligt ta bussen.nu ska komma 17:05, står där i kylan och väntar i en halvtimme innan jag går tillbaks hem till mamma, för någon buss kom det då inte!

Så vi får hitta på något nångång då min buss faktiskt kommer eller jag redan befinner mig i stan!

Och sen får jag ta och sätta igång med körkortet nu, börjar ha en känsla av att det behövs då man bor mitt ute i skogen!!

Men iallafall nu som hade roliga saker att göra missade Carolina Gynnings bröstblottning i stjärnor på is..

1 kommentar:

Christina sa...

nästa gång ska du hem till mig itid :O