måndag 10 november 2008

Anytime you want me, I'll be there

Har haft världens mest skumma humör idag, har varit mys i huvudet typ, men ändå varit grymt sadistisk, har suttit och lyssnat på Lambretta, varför splittrades dom? Vissa låtar var ju bra ju?

Har suttit och vänt och vridigt och gjort om texterna så det passade efter mitt behov, hat riktat mot en person som vi alla måste stå ut med, våran "älskade" lilla fröken T! På ett sätt är det ju faktiskt bra att hon existerar eftersom jag får göra mig av med överbliven ilska genom att tänka på henne, på hur vidrigt falsk hon är och hur hon gett sig fan på att försöka skada vissa av mina vänner, och i och för sig mig också men på något sätt så bryr jag mig mer om att hon pratar skit om mina vänner än om mig!

Jag tror jag har ett behov av att bli irriterad/arg ibland, har jag inget att psyka på, så måste jag hitta saker att bli irriterad på t.ex. grönsaksterrorister och överkristna jävlar, men finns dom inte tillgängliga så kan man alltid tänka på lilla fröken T och bli lagomt irriterad, sådär så att man blir mer fokuserad, och får den där krypande känslan under huden, om man varit på bra humör för länge så behövs det!

Which bone
In her body should I break first?
Which one?
The Bimbo's gotta - go!


Fick nu i natt ett sms av en nära vän som gjorde mig väldigt orolig, mina vänner är ett enormt stöd för mig, och ibland kanske man inte säger det men jag hoppas dom alla vet att jag kommer stötta dom de gånger dom själva behöver det!

Iallafall så känner man sig så grymt maktlös då man vet att man sitter fast mitt i natten flera mil från en vän som mår dåligt, tur att det finns telefoner så man kan prata med varandra och höra den andras röst och försöka läsa om vännen kommer göra något drastiskt eller om det är lugnt, turligt nog så hoppas jag att hon bara behövde prata.

I'll be there for you, i swear
anytime you want me, i'll be there

1 kommentar:

Christina sa...

dom hade ju nån bra låt iaf :O :)