fredag 10 oktober 2008

Jeay HELG!


Nu har jag kommit tillbaks till världen med internet, for till Didrik igår och sov över hos han, sovmorgon YEEEY! Jag var dock världens tråkigaste igår kväll och låg och sov på kvällen, sen vaknade jag till vid 10 och var superpigg!

Var då mysigt att sova iallafall!

Sen så följde Didde mig till bussen, jag slapp då frysa om min ena hand iallfall, och lite lagomt söt är han ju som följer mig till bussen så han inte börjar skolan förens en timme senare!

Har idag haft Akademisk Ridkonst, red Diva igen, blir bara mer och mer fäst vid henne, och skulle hon gå att få in i bussen så skulle hon varit hemtagen för LÄNGE sen!
Red iallafall på kandar vilket var skitläskigt, för jag skulle ha stångtygeln i bara vänsterhanden, och bridong tygeln i båda (förlåt om ni inte fattar vad som menas) fick iallafall jobba med det vi jobbade på förra gången och min lilla söthäst gick fin fint, fick även börja arbeta i trav, och även där jobbar hon fint vissa stunder..

Att hon sen inte orkar och att jag kanske inte är expert på att rida, speciellt inte akademiskt som jag är nybörjare i kommer bli bättre med tiden!

Fick se en film om Akademisk Ridkonst i slutet, så duktiga hästar och ryttare det var! Jag och Diva ska ju helt klart lära oss galoppera baklänges på volt, måste vara lite småläskigt!

Vad jag ska göra i helgen är just nu ett oskrivet blad, ledig hela helgen, förutom stallet då, så de är bara att höra av sig om nån känner sig uttråkad!

Inga kommentarer: