lördag 11 oktober 2008

Godmorgon eller liknande!

Sitter och njuter av albumet Winter Carols av bandet Blackmore's Night
Dom om några kan verkligen konsten att få jul och vinterlåtar att låta bra!

Får spela upp det för mamma så fort snön kommer för de är då hon brukar börja lyssna på julmusik, å det spelar ingen roll om det skulle komma snö i September är de snö, så är det jullåtar som gäller!

Dock så är bästa jullåten helt klart Gothic X-mas med Within Temptation!
Räknas den egentligen som jullåt, är väl som rätt.. ehmm.. parodi på jullåtar!

Vet inte vad jag ska göra idag, har just nu psykad mage! Troligtvis är jag hungrig eller så har jag lyckas stressa upp mig på nått underligt vänster för nått jag inte vet!

Träffade på en helskum snubbe sent igår kväll då jag gick från mamma till pappa som påstod jag hängt med ett gäng på 7 st killar med moppar som gjort nå djävulskap och att han hade fotat och hotade med polisanmälan och allt möjligt!

Att jag svarade anklagelserna med att jag faktiskt spenderat dagen hemma hos min mamma spelade tydligen ingen roll, för de var med en tjej som var klädd som mig, hur många tjejer är inte mörkhåriga har mörka jeans å svart jacka på sig?
Att jag sen inte umgåtts med nå killar i ersmark samma dag spelade tydligen ingen roll för han hade tydligen sett mig, och fotat!

Han slutade inte babbla på om vad jag tydligen hade gjort och att han faktiskt hade kort på det förens jag sa att moppekillarna är lite väl unga för mig, då gav han upp och muttrade nått om "jag måste ju kolla upp" eller liknande!

Sen körde han iväg och jag fortsatte gå mot pappa, sen vänder jag mig om då jag har några 100 meter kvar och ser en bil komma längst samma gata, eftersom jag inte visste om det var gubben igen så tog jag och toksprang likt en sprinterlöpare hem!

Vad skumma människor det finns! Inte för jag är särskilt rädd för hans hot om polis, umgås inte med nå killar mer än typ min bror här i ersmark, har ju dessutom mamma och bosse som kan intyga att jag var hemma med dom, och när jag gick därifrån, och sen vet pappa när jag kom dit!

1 kommentar:

Christina sa...

haha xD det är nästan lite humor i det där ;) men jag fattar att blev rädd :O