onsdag 8 oktober 2008

Sleepy eye

Jag är jättetrött och NU ska jag sova!
Höll på att somna idag på skolan sittande på golvet i omklädningsrummet och har varit allmänt jättetrött idag, sjuk snart så jag får ta och sova?

Vet att jag borde börja sköta sömnen och att jag behöver gå och sova tidigare än andra randoms för jag måste åka buss så himla tidigt på morgon men jag är en nattmänniska, och egentligen en morgonmänniska på samma gång förutom då väckarklockor är inblandade, får jag vakna av mig själv är jag inte alls morgontrött, men väckarklockor får mig bara jätteirriterad!

Nog för att allt som jag inte är 100% positiv till då jag är trött gör mig förbannad..

Nä nu ska jag ta och sluta skriva, ögonen faller igen automatiskt och snart kommer jag somna lutande mot databordet.. igen!

Just fan, jag har haft "Hur svårt kan de va" - Linda Bengtzing på hjärnan sen igår

Inga kommentarer: