torsdag 25 september 2008

Words are very unnecessary

Idag har dagen spårat trots matte för att läsa upp matte A betyget, och engelska Bi massor!
Då jag, Chrissan och Malin ätit lunch så sökte vi upp Chrissans omklädningsrum och våran älskade bastu, tyvärr är den ju inte på under skoltid, men det är ett förbannat bra ställe att sitta och prata, lyssna på musik, sjunga och allt vad man nu kan göra i en bastu!

Där inne utvecklades denna konversation
Chrissan: Jenna, vi är värsta lesbiska!
Jag/Jenna: Vi är ju som de!
Malin: Är jag den enda som är HOMO här?

Det hela blir väl en smula roligare då man känner oss alla, och ingen av oss är singel och så mkt som jag vet så är allas killar av det manliga könet!

Vi alla tre har lyckligtvis Engelska B på eftermiddagen och vi kommer som det ser ut nu få sluta kl 2 vilket betyder att vi idag, och andra torsdagar kommer sluta så vi kan ta 2 bussen in till stan! 

Då vi kom till stan gick jag runt med lite folk i form av Chrissan, Angelica och Tona.. Träffade även Didde mitt på torget + hans syster, mysigt! Fick både puss och kram, fast sen skulle han gå och fika med sin syrra och jag skulle gå runt med mina små vänner!

Har även umgåtts med Grunko nån timme nu ikväll medans han väntade på att hans lillebrors innebandyträning i kusmark skulle ta slut så han kunde köra hem han igen!

Men nu ska jag nog ta mig i kragen och se Ps. I Love You


Does it feel good tonight
Hurt me with nothing
Some sort of sick satisfaction
You get from mind fucking


1 kommentar:

Christina sa...

du får helt enkelt be mig om hjälp, i båda ämnerna ;)

btw, i bussen intill stan fanns faktiskt en malin med....