lördag 20 september 2008

2C4S

Nu har man överlevt en hel vecka i skolan!

Måndag:
KDRF, sovmorgon FTW! Dressyr och hoppning med Exidus, Fjällkon var snäll mot mig, och ridläraren frågade om jag var född Pessimist!

Tisdag:
Tillbaka på skolan for real.. 1:orna är helskumma bara så alla vet! Minns inte riktigt vad som hände men hela dagen spårade alldeles jättemycke men det var mysigt! Jag började sitta i korridoren och sjunga min egen lilla version av 'Små grodorna' till 1:orna: Små barnen, små barnen är lustiga att se!

Sen spårade jag, Sophia å Grunko runt på stan!

Onsdag:
Eget företagande, jag, Malin, Danniz och Angelica kom fram till att vi skulle baka och sälja fika, red även Candy som faktiskt var rätt duktig fast hon kändes lite småstel i höger sida!

Torsdag:
Jag och malin for ut i skellefteå och sålde fika, våran första kund var en jättetrevlig finsk tant som dessutom betalade mer än vad hon behövde för kakorna! Och vi fick inte lämna tillbaks det heller.. vi sålde så vi fick ca 200 kronor.. Väldigt lite egentligen!

Sen så for jag in till stan och träffade på Didde, och massa andra skumma personer som man egentligen känner!

Sen så stack vi hem till han och åt en fin middag bestående av Nudlar och cola, sen såg vi nån film som jag inte minns namnet på, jag är inge bra på att se film!

Fredag:
Hade redovisning om hur det gått för vårat lilla företag, sen så for jag in till stan, gick runt där och väntade på Didde, sen kom han så gick vi runt där ännu mer och väntade på att han skulle hem sen så gick jag hem till chrissan, tjollrade med malin och warro å så åt vi massa gott fika!

Sen kom grunko å så for vi ut med hans bil och försökte komma på vad vi skulle göra, tillslut så gick vi in en stund på O'learys, där hände ingenting så vi gick därifrån rätt snabbt å så for grunko hem, så gick jag malin å warro från stan hem till malin å så fick jag skjuts hem av dom, så snälla!

Inga kommentarer: