lördag 27 september 2008

Chrissie

Sitter just nu hemma hos världens underbaraste bästis festis Chrissan som faktiskt ligger och snarkar som jag vet inte vad förfarande, men jag har hennes mammas laptop och Vh1 så det går ingen nöd på mig även om jag faktiskt tycker att hon faktiskt borde sluta vara så lat och sova bort HELA dagen!

Får ta och gå å kickla henne under fötterna snart! Eller utnyttja någon annan för det!
Jag tycker i övrigt om att vara här, får ungefär så mkt oboy jag vill dricka, vilket egentligen inte är så mkt eftersom jag får ont i magen, på tal om det, jag drömde att jag köpte chokladmjölk inatt, skumt nog så drömde jag även att jag åkte runt i en skum buss eller likande! WEIRD! Jag ska bli som Samara, ge fan i att sova!

Ska väl typ hem senare, när vet jag inte dock! Kanske ta kontakt med pappa och fråga när jag får komma mig hem, eller om han kan köra mig!

Btw, så mååste jag ta och köpa en egen laptop snart!
Har ju faktiskt pengar till det nu!

C: Alla har haft blöjor då dom var liten
M: T.o.m bebisar!

Just nu spelas någon ny slipknot låt på vh1, inte min musik dock! För de första så growlar dom, å för de andra så är det killar med utklädnad! Enda låten med dom jag lyssnar på är fjortisaktikt Wait and bleed..

1 kommentar:

Christina sa...

din framtida laptop har ett krav ifrån mig, att den ska palla the sims 2 online ;)