måndag 29 september 2008

Smile!

Nu har jag sett Ps. I Love You, Coyote Ugly och Knocked up på samma kväll! Gillade dom alla och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken hela tiden!

Dessutom har jag kommit fram till att förlossningscener måste vara tänkt som ett skydd för oss små människor att inte överbefolka jorden helt, iallafall så tappar då jag babysug totalt, mena först ska man gå runt i 9 månader, man kanske inte är smällfet hela tiden, men de finns ingen garanti för att man ska må bra ändå!

Sen så gör det ont då ungen ska ut, och sen kanske ungen får kolik och skriker konstant!
Är det helt värt de?

Just nu sitter jag och försöker slita mig från hottopic så jag kan gå och lägga mig och sova så jag orkar rida imorgon! Men det går inte så bra, sen sitter jag och nöter Smile - Lily Allen, hur förbannat härlig är inte texten?

When you first left me I was wanting more
But you were fucking that girl next door, what cha do that for (what cha do that for)
When you first left me I didn't know what to say
I never been on my own that way, just sat by myself all day

I was so lost back then
But with a little help from my friends
I found a light in the tunnel at the end
Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone

At first when I see you cry,
yeah it makes me smile, yeah it makes my smile
At worst I feel bad for a while,
but then I just smile I go ahead and smile


Sen så är Didde typ jordens sötaste människa!
Och nej, jag lånar inte ut han, eller kanske mot godis, ben & jerrys glass, chokladmjölk och massor med pengar!

2 kommentarer:

Christina sa...

Svar: Det som inte får plats I ditt huvud får plats PÅ det = det allra mesta inkl mina handväskor ;)

Anonym sa...

omg jag slutar aldrig gråta till ps. I love you <3