söndag 28 september 2008

Reklampaus 3

Nu kanske det är sista pausen, filmen är fortfarande supergullig, kärlekar texterna till LeAnn Rimes låtar! iallafall vissa av dom! t.ex. But I do love you

I don't like to be alone in the night
and I don't like to hear I'm wrong when I'm right
and I don't like to have the rain on my shoes
but I do love you, but I do love you

I don't like to see the sky painted grey
and I don't like when nothings going my way
and I don't like to be the one with the blues
but I do love you, but I do love you

Love everything about the way you're loving me
the way you lay you're head upon my shoulder when you sleep
and I love to kiss you in the rain
I love everything you do, oh I do

I don't like to turn the radio on
just to find out, missed my favorite song
and I don't like to be the last with the news
but I do love you, but I do love you



Snart börjar filmen förhoppningsvis om! Så får man dregla lite mer över Kevin, bli lite smått scenkåt, vilja sjunga (vilket jag faktiskt gör, ensam hemma FTW) och sjunga, kanske inte dansa riktigt som dom i filmen, speciellt inte med dom kläderna eller platsen!

Sen ska jag kolla om jag hittar nå roligt på Nelly.se och fortsätta dregla över grejer från hottopic, och kanske hitta nått fint piercingsmycke till naveln, om jag nu kommer våga ta hål där! Chrissan vill du följa med och hålla mig i handen?

Dock så finns de hur mkt olika grejer som jag vill ha, är kär i allt vad accessoarer och smycken heter, även om jag aldrig har det!

Jag behöver bli rik så jag kan köpa hur mkt kläder, skor och annat grejs jag vill och till vilket pris som helst!

1 kommentar:

Christina sa...

ledsen hun men du var seeeg. har redan hunnit beställa därifrån ;)