tisdag 19 augusti 2008

Zombie-ie-ie-ie ah ah ah

Om några timmar ska jag fara iväg och ha första dagen på apu'n, börjar klockan 7, vete fan hur lång tid det tar från busstationen till travet, men men, går iallafall en buss klockan 10 över 6 som jag ska ta, jag kommer vara så gode trött att jag kommer göra en stoltz och somna på bussen och hamna HELT fel!

Kommer totalt inte hitta, helt creepy!

Blev "kidnappad" av Staffan, Alex och Jenny 20 i 2 inatt, så åkte vi runt typ halva skellefteå kommun, lyssnade på musik, sjöng jättevackert (ehmm not) pratade om allt möjligt!

Idag har jag och jenny sprungit runt på stan och träffat underliga personer överallt! De va typ creepy, å så väntat på att få fara hem, stack ju iväg mitt i natten, utan jacka, pengar och busskort! Enda jag hade med mig förutom vanliga kläder var mobilen, som var utan pengar! Jag är skillad eller hur?

Var iallafall skönt att få komma hem och äta och ta det lugnt!

1 kommentar:

Christina sa...

haha du är ju för skicklig ;)