torsdag 14 augusti 2008

Torsdag


Godmorgon nu har jag vaknat och blivit tvingad till att blogga av min älskade bestis-festis! Dumma flicka som väcker mig sådär, fast egentligen så gjorde hon ju int det, jag råkade bara kolla mobilen under en av mina halvvakna tornadosnurrningar!

Ja det existerar, iallafall då jag sover! Enligt mamma så har jag alltid rört mig då jag sover, redan som liten! Nu i veckan har jag kört duktigt med att dra kuddar/täcken över huvudet, och troligast så sparkar jag mkt oxå, för min madrass är halvägs ur sängen!

Iallafall, nu kanske man ska skriva vad jag faktiskt har gjort på senaste, om jag nu inte slutar skriva och går och hämtar en av dom där fantastiskt goda Yoplait yoghurtarna som vi har i kylskåpet! Pappa har börjat köpa små yoghurtburkar, istället för såna där stora 1 liters paket, de kanske är dyrare, men dom stora paketen brukar vi ändå öppna och sen lämna, så de slutar bara med att pappa får slänga bort dom!

Dessutom älskar jag Yoplait, både den vuxna varianten med riktiga bär i och barnvarianten Safari! (Undra om jag gillar det för de garanterat innehåller 50% socker?)

Nu kanske man ska berätta vad jag gjort sen sist!



Tisdag:
Jag och Chrissan hade börjat planera i måndags att vi skulle på stan så tidigt det bara gick tisdag morgon, så fick jag tag på henne just innan 10 och hittade en buss 10:35 som jag och Chrissan kom överens om att jag skulle ta, fick snabbduscha först, och då jag kommer ur duschen och ska gå till bussen om ca 10 minuter säger Chrissan att hon inte kan för Pingu surar, Morr på han!

For iallafall på stan iallafall! Och efter ca 2 timmar kom Chrissan dit å så for vi och fikade hos Tim..

Igår regnade det hela dagen, och jag hade lovat Sandra att fara ut med Candy, och det började bara regna mer och mer, tillslut gav jag upp och for och plockade in Candy, regnet såg ut att vara på väg att sluta, så jag plockade in hästen och började göra henne i ordning, för en gångs skull var hon glad att komma in! Kom direkt fram i hagen, myspollen..

Iallafall hade bestämt mig för att rida barbacka så inte all utrustning skulle bli genomblöt oxå, tyvärr så är det lite svårare att ta sig upp barbacka än med sadel, och just då jag skulle hoppa upp så började det tokregna och Candy backade, sköt ut rumpan och gick iväg så fort jag kommit i närheten av något att klättra upp på för att ta mig upp, ibland tycker man om dom små hästarna!

For iallafall ut en kort runda eftersom det började mullra då jag bara kommit en liten bit men hon fick då röra på sig lite grann!

Då jag kom tillbaka så var jag lika blöt som om jag hade hoppat ner i älven med kläderna på! Och Candy såg halvdränkt ut, stackars liten! Mobilen hade jag varit smart nog att stoppa in i en plastpåse så den inte skulle bli blöt! Fast å andra sidan, hade den gått sönder så hade jag fått större anledning till att köpa en Sony Ericsson W980i, var och tafsade lite på den då jag var på stan, den var så liten och söt, eller den är bredare och tjockare än min nuvarande, men kortare! Iallafall då den är ihopvikt!



Men den har då iallafall 8 gig minne inbyggt = MYCKE bilder och musik!
3G, så då kan man köra med videosamtal, fast det är jättedyrt!
Walkman mobil är det ju oxå, Me <3 Walkman
FM-sändare
3,2 megapixelkamera

Den är alltså ganska lagomt bra, men kostar mellan 4000-5000 spänn, lite dyrt kanske!


I've had a little bit too much oh oh oooh
All of the people start to rush.
Start to rush by
How does he twist the dance?
Can't find my drink or man.
Where are my keys, I've lost my phone oh oh oooh
What's going out on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, i'm alright


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är de du vill att jag ska säga? _:P

Christina sa...

stackars liten jenispenis ;) men dude, jag tar igen det den 6/9 ;) i ume dessutom :O

Saknar dig ;)