måndag 11 augusti 2008

Måndag

Inte skrivit sen Lördagmorgon så jag får gå igenom halva helgen nu..

Åkte till Jenny mitt på dagen i lördags och chillade där, typ läste Frida tidningar och pratade, sen så skulle vi ta oss hem till Staffan, vilket inte gick så bra, var där i fredags, men mitt lokalsinne är så sämst så jag hittade inte tillbaks dit! Det slutade med att Lappen och Giti fick gå upp till Tuböleskolan och leta efter oss där och dom hittade oss faktiskt så vi kom oss hem till Staffan, fick en cider av Lappen som jag drack upp väldigt långsamt, + att Jenny fick lite av den oxå! 

Sen tog vi ErreEkorres jacka och gick med den till chrissan som jag lovat att jag skulle fixa! Träffade på Chrissans mamma och sen var det bara att gå tillbaka till Staffan och festen igen, och tro det eller ej men den gången hittade vi utan problem!

umgicks där ett tag, folk kom och gick, vete fan ens vem alla va! Var t.ex. nå randoms som typ ingen hade en aning om vilka det var! Dom bara var där typ!

Så blev jag och Malin godissugen där vid 10 på kvällen och bestämde oss för att gå till statoil och köpa godis! Sagt och gjort! Vi gick och gick! Gick dessutom världens omväg, var tillbaka runt 11 tiden! Då hamnade vi med massor med olika personer i staffans säng, och myste (med kläder på) med lappens täcke!

Sen så spårade det ju lite oxå, men det talar vi inte högt om!

Somnade iallafall runt 3.. vaknade 8 sen! Jag är morgonpigg ibland!
Efter att jag sprungit runt hela Staffans lägenhet några varv å sen lagt mig och kolla på VH1 så hörde jag att Lappen vaknat så jag gick å chillade med han, typ hjälpte till att plocka ihop massa burkar å flaskor, sen kom några som bodde i närheten, typ grannar till staffan å frågade om vi ville hänga med på Coop, så sagt och gjort, vi stack dit och köpte glass och nått att dricka! Och sen så hittade jag och Lappen en skitrolig lekpark en bit ifrån lägenheten! Så vi for runt och lekte i den ett tag! Lappen var modigare än mig då det gällde att klättra högt, jag har inget emot klättringen, är en liten klätterapa, men jag har världens höjdskräck!

Sen sitter vi där och pratar om allt mellan himmel och jord = Flyr från städning av lägenhet!
Far iallafall tillbaka och städar lite till, då är även Staffan vaken, undrens tid är inte förbi!
Städar en stund sen hittar dom andra på att vi ska till Dallas och äta, sagt och gjort, var dock inte så hungrig så jag försökte typ få i dom andra mina pommes!

Sen tillbaks och städade lite till, ställde upp alla burkar och flaskor på bordet i en vetenskaplig studie om det skulle täcka hela bordet, det gjorde det!
Fortsatte städningen, var dock inte helt klart då jag for därifrån vid 6 tiden på kvällen, men såg iallafall inte riktigt lika förjävligt ut!

Blev hemskjutsad av Lappen som skulle hämta upp en här i Ersmark så pappa slapp köra!
Vilket han säkert är tacksam för!

Kom iallafall hem och satt en stund vid datorn och tog det allmänt lugnt, sen skulle jag se film mellan 7 och 8 på kvällen, minns början av filmen, sen vaknade jag halv 1 och då stod datorn och surrade men filmen var slut för länge sen!

Sen så var jag vaken en timme och la mig sen och sov ännu mer! Skönt var det då!



Come on let me hold you, touch you feel you
Always
Kiss you, taste you all night
Always

Inga kommentarer: