lördag 9 augusti 2008

Lördag

Jag tror jag är jättetrött, gick och la mig halv 3 och vaknade klockan 6.. oflyt säger jag bara! Kan inte somna om heller har försökt med allt som jag brukar somna av, musik, film o.s.v men nej de går bara inte, funderar på att ev dra in på stan men jag har inget att göra där heller! Ska ju dit senare ikväll.. hmm..

Vete fan om jag har tillräckligt med energi för att gå på stan, och jag vill inte trycka i mig massa dextro! Speciellt inte då jag inte får i mig en liten yoghurt, tappar alltid matlusten då jag sover för lite, eller rättare sagt, de enda som höjer min matlust är om jag jobbar och anstränger mig väldigt mycket!

1 kommentar:

Christina sa...

Onej sötis. Men du har ju hela veckan på dig att sova ;) när kommer du in til stan nästa gång? imorgon ska jag ju städa hela dagen, men det finns ju en tisdag också ;)

hoppas gårdagen var bra. Puss&Kram