lördag 16 augusti 2008

A little less sixteen candles, a little more "touch me"

Sitter här och klockan blir bara senare, sitter och fixar hem lame teen-movies alltså är allting som vanligt! Har hällt i mig 1,5 liter Strawberry Cola! Muuums säger jag bara! Men jag lär väl ha energi som en duracellkanin i några timmar till! Kanske ska ta och se en film, All a Girl Wants, eller Material Girls?

Längtar tills lönen kommer så jag kan köpa en Laptop! Har suttit och kollat hur mkt grejer jag har på den här, blir att köra över vääldigt mkt! Har bara ca 1 gig i bilder, sen lite musik och filmer såklart! Har hittat en fin fin dator, dock en smula dyr, mellan 10.000-12.000, men den är ju fin ju! Och det kändes som om tangentbordet skulle hålla för min behandling, tror inte jag är så farlig med tangentborden, men pappa påstår att jag skriver fort.. Skum han är!


Den riktigt säger "Jag vill bo hos Jenna"


Jag kommer dock behöva ett par datahögtalare för högtalarna som jag har i mitt rum nu är ju till familjens dator, så då får dom flytta vidare till ett annat rum.. *Snyft* (pappa, du vet väl att dom trivs bäst i mitt rum?) Men jag har hittat några söta högtalare faktiskt! Hello Kitty är det ju såklart! Tror dock inte ljudet är så speciellt i dom, behöver högtalare med MYCKE ljud! Sådär så väggarna skakar! 


Dom är ju bara FÖR söta, eller hur?

Har dessutom hittat en rosa mp3 från Sony Walkman som jag vill ha! Ingen blir väl förvånad över att det är från Sony? Tyvärr så kostade den väl 1600 eller något, men den var ju så fin, och SkullCandy Hesh Pink hörlurar skulle passa fin fint till den! Jag behöver vara rik! Och påtal om mp3 så är mina hörlurar till mp3'n trasiga, iallafall den ena, som vanligt! Varför kan dom inte bara hålla?

Passar finfint ihop!

På tal om pengar så har chrissan fixat ännu ett dregelobjekt till mig i form av en bas! Bas var det enda instrument som jag iallafall kunde fatta lite av på musiken, tyvärr så fick man inge bra betyg på det, för enligt min musiklärare skulle man kunna minst 4 ackord på gitarr eller piano för att få ett VG, och jag hoppade bara mellan bas och microfon! Jag kan egentligen inte sjunga, det vet jag själv men jag tycker iallafall det är roligt, då jag är hemma märker jag knappt att jag sjunger det bara kommer av sig själv, blir nästan mer irriterad om jag inte haft tid att sjunga!

Men iallafall tillbaka till basen!
Den är sååå fin! Kostar bara ca 3000 tror jag det var! Nån som vill ge mig den i present?
Att den sen är designad av Pete Wentz typ gör det ju lite bättre, för han är ju faktiskt ganska så snygg, å Fall Out Boy har några bra låtar, faktiskt!



Lite bassug nu kanske?


Måste nästan ta och räkna ut hur mkt alla grejer jag dreglar efter kostar, ska man räkna med att jag vill ha en häst, dock helst ponny om jag inte vore över 18 och var på gränsen till för lång, för tung lär jag inte bli på ett tag iallafall! Med det så är vi över 50.000 spänn iallafall, som sagt jag behöver bli milionär!

1 kommentar:

Christina sa...

jag vill ha högtalarna ;) och att ljudet är mest troligen helt crap, dom passar ju såå bra in på mitt rum ;)

och basen ska jag ha :} måste lära mig spela bas nu helt enkelt ;)