söndag 6 juli 2008

Hide 'n' seek

jag rapporterar just nu från hörnet av chrissans säng, ligger djupt gömd under massor med saker, vete fan hur hon rymmer allt! Har varit hos chrissans sen igår kväll och ska åka hem runt 6 ikväll..

Börjar jobba 10 över 7 imorgon, pengar är bra, får försöka gå å sova tidigare än 3 iallafall!
Dessutom ska Doris bo hos pappa i veckan
YEEEY Jenna kärlekar Doris! Och de är ömsesidigt, nu i efterhand förstår jag inte att jag var så anti att vi skulle köpa just en Engelsk Springer Spaniel men Doris är inte lik Pepsi på något sätt! Doris är 190km/h 24/7 365 typ! Förutom då hon sover!

Gårdagen spårade, vi, eller rättare sagt jag skrattade åt allt, och snuffsnuff blev till snuf-movies, till snuggle till jag vet inte riktigt vad!

Sen slog jag Pingus syrra Emma i hästfrågorna från Malin Baryard spelet, jag måste ju säga att jag är bäst!

Dessutom tycker Chrissan att ett helt inlägg ska handla om henne, det blir nästa honey!

XoXo
Jenna

1 kommentar:

Christina sa...

alla borde skriva ett inlägg om mig :}