måndag 7 juli 2008

Glädjedalens Almost Famous <3

Sitter här vid datorn med Doris sovande nedanför fötterna, tyvärr så måste jag väcka henne om en stund och gå ut och kvällspinka!
Dagen har gått jättebra, vi har varit ute på en långpromenad (5 km) så nu är vi båda trötta så vi kan alltid hoppas att jag får sova inatt, med eller utan hund i sängen..

Idag så har jag som jag sagt tidigare jobbat, dagen var väldigt förvirrande, jag garanterar INTE att jag kommer att hitta rätt imorgon, men dom som jobbar där påstår att jag innan veckan är över kommer hitta, dom känner inte till mitt lokalsinne!

Dagen började med lite smått kaos då jag inte hade någon aning om vars jag skulle, vet ni hur STORT skega och metso är? Dessutom höll dom inte på att hitta några skyddsskor åt mig för jag var för liten, minsta storleken dom hade var 41 och jag såg ut som Kalle Anka i dom skorna, men som tur var så hade någon ett extra par skor som jag fick låna!

Mitt jobb går ut på att: sätta igång maskinen alltså vrida på 2 saker, ställa in den, och sen trycka på 3 knappar! Super enkelt, t.o.m jag fattade det snabbt!

1 kommentar:

Christina sa...

Det är dags för dina fossingar att växa darling ;)

ett jobb lagomt komplicerat för dig :)