tisdag 8 juli 2008

Summerday..

Nu har jag lyckats kravla mig ur sängen, jag och Doris har ätit frukost och varit ute.
Jag är TRÖTT! Och dessutom fryser jag men det gör jag alltid då jag är trött och då spelar de knappt någon roll hur varmt de egentligen är..

Ska snart  fara och jobba, saknar deras varma dusch!
Jag diggar btw omklädningsrummet, den ser ut som en labyrint men det är röda väggar (me likes rött), två duschar som är rätt "skyddade" dessutom finns det redan tvål och schampoo uppsatt i duscharna, direkt man kommer in i omklädningen är det två behållare med handlotion och body lotion! Sen delen med skåpen ser rätt normala ut, vanliga skåp typ som dom vi har på skolan!

Btw, på fredag börjar jag kl 6 och slutar 2, härligt att sluta tidigare men jag kommer ordagrant vara en zombie eftersom jag redan nu stiger upp mellan halv 5 och halv 6!

På fredag har Mamma Mia premiär, jag vill se den, vad sägs om att samla några pers och fara på bio?



Oh, tell me we both matter, don't we?
It's you and me, that won't be unhappy


Inga kommentarer: