söndag 29 juni 2008

Weekend

Fredag:
Vaknade tidigt, faktiskt före väckarklockan ringde, mysigt.. Doris hörde typ direkt att jag var vaken så hon kom överlyckligt och hoppade upp i knät på mig, en hund i knät och försöka få på sig kläder går inte riktigt ihop så jag lurade ut henne ur rummet och stängde dörren, jag är ond!

Senare kom Doris uppfödare och hälsade på, med sig hade hon Doris mamma och brorsa! Doris blev uppfostrad efter noter! Senare fick hon prova på trimmern, vilket var lite sådär, senare var det dax att bli fotad! Hon skötte sig riktigt fint

Därefter så åkte jag till stan och chillade, träffade vänner, och köpte sockar, dom är så söta så, då jag sprungit mig less så ringde Chrissans mamma och sa att jag kunde gå till Brogrillen om jag ville ha skjuts av Jörgen hem till dom, klart man gör det! Dessutom fick jag en varm och god pizza! Chrissan kom hem senare, därefter gick vi hem till pingu för att få skjuts till stadsfesten, där var det kul!

Såg Europe och träffade folk! Det va trevligt!

Lördag:
Vaknade eller hann jag sova särskilt mkt? Pingu snarkade som jag vet inte riktigt vad!

Inga kommentarer: