torsdag 26 juni 2008

Mommy

Sitter hemma hos mamma och ska sova här inatt, imorgon på morgon (typ 10) kommer Doris uppfödare och brorsa!

Idag har jag retat mig på allt och alla tills jag bestämde mig för att sticka till mamma för att överhuvudtaget få nått att göra, har följt med och handlat med mamma och Bosse och en duracellkanin, eller groda? Eller var namnet kanske Maria? Iallafall det var full speed på henne, nästan värre än jag på dextro!

Vi fick iallafall glass, Cornetto Jordgubb och den var helt okey!

Sen for vi hem och för att ha nått att göra så satt jag och Maria och såg på Anywhere But Home - Evanescence, det är bra tidsfördriv, innan man har kollat igenom allt har det gått minst 2½ timme! Sen att det är bra musik gör ju det hela ännu bättre, lyckades halvsova en stund tills Maria och Doris hittade på att mitt huvud går att använda som studsmatta! Vaknade till liv efter ett tag å hade fått söta sms, eller iallafall ett..

Imorgon blir det att vara på festivalen med Bestis festisen Chrissan och Pingu, och sen förhoppningsvis träffa nå random trevliga personer! Ska se Lillasyster å Europe tydligen, ska nog bli trevligt, sen på lördag så ska jag, Chrissan och ev. Malin gå på stan, minns inte vad det var Chrissan skulle leta efter men förhoppningsvis kommer hon ihåg det själv!

Nu ska jag gå och kolla om jag hittar något att dricka!

1 kommentar:

Christina sa...

ska malin följa med till stan?