fredag 23 maj 2008

Yeaah

Har varit i kyrkan och sett på Folk och rövare i kamomilla stad, tror faktiskt dom använda kuliserna som min klass gjorde då jag gick i lågstadiet! Det var lite små kul trodde knappast dom skulle vara kvar! Min klass var typ första klassen på den skolan som körde den pjäsen!

Och fritidspersonalen är densamma! Jag kanske inte är så gammal ändå?

Våran stora 50 tummare skrämmer mig, å brorsan kom in för ett tag sen å skrek "ASSÅ HAR DU SETT DEN DÄR TV'N Å DEN ÄR I VÅÅÅRAT TV-RUM!"

Han är som så charmig ibland!

Ska typ ta och dra till min morbror så fort jag fått i mig en liten söt Alvedon, fick akut huvudvärk direkt jag kom in i kyrkan, kanske dax att låta bli kyrkor?

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Jag vet att du vill bränna ner kyrkor med mig :]

Christina sa...

alla vill vi bränna kyrkor stoltz ;) vissa vet bara inte om det...