fredag 23 maj 2008

I will always love you..

Det är fredag, jag sitter på en stol insnurrad i ett täcke och lyssnar på då Connie Talbot sjunger I will always love you! Allting blir så mkt sötare då hon sjunger det!

Pappa kom just hem med en 50" plasma tv! ME LIKE!

Längtar tills den är inkopplad och shit då slipper man använda förstorningsglas för att läsa texten på tvn! Nej då jag pikar inte på att vi hade liten tv förr!

Ska snart gå å duscha så håret förhoppningsvis är någorlunda torrt då jag ska upp till Kyrkan å se på Marias klass som spelar en pjäs, Folk och rövare i kamomilla stad, det var faktiskt min klass som var första klassen att spela den!

Och ja, ni läste faktiskt rätt, jag ska gå in i kyrkan!

1 kommentar:

Christina sa...

Gratz till tvn ;) det blir nog superbra att se på MTV på den (A)

dö bara inte xD