onsdag 30 april 2008

Valborgsmässoafton!

Idag är det valborgs, har packat ner en massa saker som jag ska ha med till Chrissan, t.ex. snyggare kläder till ikväll, min kitty pyjamas och PANG PANG grejer!
Brukar typ aldrig ha med mer än typ tandborste och pengar då jag far till Chrissan, brukar låna pyjamas där, men nu är det ju som en speciell dag ändå!

Jag och Chrissan ska be Pingu och John att köpa god cider, 2,25% så nån "tonårsfylla" blir det inte här, bara en väldigt pissnödig Jenna!

Ikväll blir det film, brasa och smälla!
MÅSTE KOMMA IHÅG ATT KÖPA TÄNDARE!

För att ha gått å lagt mig halv 1 på natten känns jag nästan pigg, eller jag är aldrig pigg på morgon, så det lilla pigg jag är nu är typ WOW!

Ska lägga in Hyperfast och Stars med Lacuna Coil på mp3'n nu!

2 kommentarer:

Christina sa...

haha men sötnos då ;) ska bli askul ikväll. Hade tänkt kolla efter ett nytt linne ller liknande ;) längtar tills ikväll :D

Christina sa...

jag hade superkul igår ;) lite flumm och elände men ändå. Bagdad säger jag bara ;)