torsdag 1 maj 2008

Lost in tha pink room

Sitter hos Chrissan men hon och Pingu är hos Pingus pappa eller iallafall påväg dit, men jag måste vänta några minuter på att pappa ska komma och hämta mig!

Gårdagen var skitkul! Vi spelade "Runkspelet" jag måste ha varit singel för länge.. spelet gick egentligen ut på att man var en helskum kanin som skulle skaka en flaska å sen dricka å eftersom det är till WII så kan ni ju gissa HUR man gör! Chrissan tog det på största allvar!

Sen gick vi ut till brasan och stod där en stund, hände inte så mkt där faktiskt, så vi smälde lite även om det var svårt att smälla med en massa folk runt! Jag är INTE säker då det gäller raketer! Efter det gick vi hem till Pingu och såg Butterfly Effect, av någon anledning relaterar alltid folk skumma filmer till mig! CRAP!

Sen for vi ut och sprängde vid brasan, träffade nå fullafjortisar, dom var mkt sociala!

Ska dra mig mot handlarn för pappa ska hämta mig typ nu snart!

1 kommentar:

Christina sa...

men jenna ger dig xD bara för att du var helt värdelös på spelet betyder inte det att jag var det med xD