onsdag 30 april 2008

BTK, Bussgalning o.s.v.

Stannade i btk med Jenny idag, vi har tvättat, ätit och sett "Säg att du älskar mig" sen så åkte jag kvart över 8 bussen från btk till stan, var i stan runt 9 gick på Max och köpte pommes meny bara för att fördriva tid, bussen hem gick 21:50 typ den mest creepygaste bussresa jag varit med om, SERRI!

Först så träffade jag en gammal klasskompis på bussen vilket var trevligt, vi satt och pratade som vanligt, sen upptäcker vi att bussen kör den "vanliga" vägen som den inte kan köra nu eftersom dom håller på att bygga om en bro i Kåge och filen som är öppen är på tok för liten för en stor buss, men det tog låång tid innan busschauffören fattade det, jävla dumfan! Satt typ i bakre delen av bussen och ser att det INTE går att köra där..

Aja tillslut vänder bussen om sätter iväg i en jääävla fart! Var livrädd ungefär HELA vägen, kändes verkligen inte säkert, kändes faktiskt mer säkert i fredags då bussen från skolan körde helt åt fanders typ!

Aja nu ska jag sova!
Valborgs imorn, ska vara hos Chrissan så det kan väl hända att jag lånar hennes söta rosa laptop och skriver ett inlägg!

Inga kommentarer: