onsdag 23 april 2008

Skola

Sitter på skolan allt spårar, Malin tänder uppenbarligen på den nerdre regionen på det manliga könet, iallafall så har hon upptäkt saker på 3 olika killars rumpor idag, som sagt, hon tänder på rumpor! Men hon är då lagomt söt ibland!

Sophia är tillbaks på skolan och för ovanlighetens skull är vi hela klassen! WOW!
Jag har typ ingenting att göra här så varför jag ens for hit är ett mysterium, måste btw städa bort extra sängen snart, den behövs ju som inte i mitt rum, den tar bara en väldig massa plats, och jonte blir nog glad om han får extra madrasserna! Jag behöver då inge fler madrasser, min madrass var halvägs ur sängen då jag vaknade imorse, vad jag hittat på under dom ca 10 timmar jag sov i natt är oklart, men jag kan inte varit helt stilla!

Hade en helskum dröm inatt, som vanligt, jag har ofta konstiga drömmar om jag inte är helt frisk, eller tja, jag har egentligen ALLTID konstiga drömmar..

1 kommentar:

Christina sa...

du är så pluttenuttig när du sover.
btw, drömmar är inte menade att vara normala...