måndag 21 april 2008

Måndag

Försökte ringa ner till skåne, inget svar, DAMN! Får försöka få tag på dom imorn på lunchen eller nått, minns inte ett skit om vad jag har imorn, det får bli en (o)Trevlig överaskning då jag kommer på skolan.. 

Måste snart sova, är typ kroniskt superjättetrött! Känns som jag vill att min förkylning faktiskt ska bryta ut helt så jag får sova ut ordentligt, annars så kan jag inte sova nå längre stunder, inte ens på helgerna, utan då vaknar jag duktigt runt 8-9 på morgonen vilket inte känns så bra då jag varit vaken typ halva natten!

Fick rida Lill Troja idag med, hon är söt lillponnyn! Red även Floyd.
Fick dessutom veta imorse då jag kom på stallet att det varit några som brytit sig in och tagit in några av hästarna i manegen och tvingat dom att hoppa, antingen att dom red dom eller "bara" jagat runt dom!
HUR FAN KAN NÅGON VARA SÅ JÄKLA DUM!

Tror egentligen jag planerade att skriva nått långt å jätte invecklat, men jag kommer inte på vad det var jag tänkte skriva!


Dagens Låt: Never Enough - Epica


Never again will I be with you
No promise eternal carrying us through
I finally made up my mind this time
This is the end, I've drawn the line




Inga kommentarer: