onsdag 4 juli 2012

Wipe that smile off your fucking face

Dom senaste dagarna har det slagit mig att det handlar inte om vad man känner för EN person, utan om att man måste välja om den personen är viktigare för mig än majoriteten av personerna jag tycker om.

"Du gör som du vill, de är ju ditt val"
jaha? Låt mig fatta ett beslut själv, tänka och känna sen känns det tråkigt att de flesta i min omgivning redan har fattat beslutet åt mig
"De är idiotiskt, de kommer gå åt helvetet ändå" är de jag har hört i över en vecka.
EN har faktiskt sagt "De skadar inte att ses och prata"

Känns som att fattar jag i mina vänners ögon fel beslut så försvinner dom fortare än jag hinner blinka.
Sen när ändrades allt från att följa hjärtat och sin egen magkänsla till att följa de ens vänner säger?

Ja, vi kommer ses i helgen och prata, vad det leder till är TVÅ personers val och det beslutet tar vi Själva.. 

Alla 9 miljarder människor på jorden kan ju roa er med att göra en omröstning på facebook!


Inga kommentarer: