fredag 11 maj 2012

No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway

Bara för jag just nu är alldeles för pigg för jag råkade sova då jag kom hem från jobbet och funderar på hur tusan jag kan ha så många sidvisningar då jag aldrig någonsin bloggar! Senast jag kollade så var det 180 bara idag! Riktigt kul! Vet inte vad som får folk att söka sig till min blogg men dom som hittar hit är helt klart välkomna!

Har idag jobbat för första gången den här veckan, bortsett från Söndag-Måndag natt, går 5 skift = 7 dagar jobb 5 dagar ledigt, får se hur det fungerar för mig men har hört många som är nöjda med att jobba 5-skift så! Fast lite konstigt känns det då man mötte folk på väg hem som önskade en trevlig helg!

Hade trevliga lediga dagar i stallet och med vänner! Vet egentligen inte vad vi har gjort för vettigt! Hade teorilektioner i måndags, vad tusan gjorde vi i tisdags? Var det då vi gick 1 komma nånting mil bara för skojs skull? Så har jag hunnit cykla nån sväng till ersmark, äta onyttigt, lekt med rosa bollar! Eller bara en rosa boll! Haft Eva och Adam maraton, sett Sherdil och annan film! Tänk att man kan göra så lite och ändå känna att det har varit värt det? Som sagt, jag har underbara vänner och några hoppas jag verkligen att jag aldrig blir av med er, inga namn nämnda men jag hoppas ni vet vilka ni är!

Sen kan man ju vara glad att vissa idioter förhoppningsvis är ute ur ens liv en gång för alla oxå!

Hittade bilden på Chrissans fb, har knappt lagt märke till den tidigare, med tanke på hårfärgen så kan ni ju kanske klura ut att det var på Reading Festival 2011, så rosa, så glad, så..... välstylad i jämförelse med vad jag är på jobbet och hemma! Vatusan har annars aldrig smink på mig, borstar oftast inte håret, bra balsam är viktigt! Solglasögon är ju iofs nått jag ofta har!
Promenad i jakt på majbrasa i Kåge (didn't exist) med Pingu, Malin och JAG! Annichen tog bilden så jag hoppas att hon oxå var med!

iPhone bild från en torsdag i stallet, med Skellefteå AIK hörlurar, faktiskt! Och Reading tröja, de bästa av två världar!
Bråkar med F90x lagomt glad och lagomt alkoliserad det oxå på valborgs!
Så nu fick ni en liten liten Jenna bildbomb så hoppas att ni är nöjd nu!

1 kommentar:

Christina sa...

Åh så sött att du provar blogga igen :-) du har kanske har många sidvisningar tack vare dina låttexter som rubrik?

Enig att det är härligt att rensa ut bland folk i ens liv :-)