måndag 23 april 2012

Second chances they don't ever matter

Sitter och är toktrött och bloggar från iphonen hemma hos pappa, har packat ihop lite gamla posters, bilder, gamla biljetter och såntdär, minnen ni vet! Hade en plan om att försöka vara lite kreativ och köpa en större ram och göra ett collage av grejerna, framkalla lite bilder och samla ihop alla roliga minnen!

Hittade även en stor bukett med blommor, torkade då, och jag vet ärligt inte vad jag ska göra med den, kanske ta hem och spara som det skumma minnet det är, hej vem förväntar sig blombud en iskall februari kväll dagen efter alla hjärtans dag dessutom? Eller bara slänga för att det är nå blommor jag fick av ett ex? Sparar man såna saker? Vad ska man samla på? Presenter? Blommor? Foton?
Om jag kastar, ångrar jag mig då? Om jag inte kastar kommer jag då alltid få ett litet hugg i hjärtat varje gång jag ser det? Det är ju inte precis så personen i fråga kommer att komma tillbaks och ifrågasätta varför allt är borta!

Krångligt såntdär!

2 kommentarer:

Carro sa...

Sv: Ja, kanske jag gör det någon gång i framtiden ;) hade varit GRYMT :D

Anonym sa...

Fina bilder!
Det hät kanske låter mesigt men jag har sparat alla saker jag fått i en låda, dock aldrig fått blommor så jag vet inte hur man gör med dom men jag skulle nog spara dom så länge som möjligt :-)