onsdag 8 juni 2011

Well if you wanted honesty, that's all you had to say.

Det suger ju en smula att fylla år då man blir äldre..

Då man var liten så kom massa folk på fika, man hade kalas med kompisarna och fick massa presenter och allt kretsade runt en och man fick välja en middag..

Min födelsedag bestod av massa pussar av Staffan (och ett grattis på 15-års dagen) en supertrevlig fikastund med några gamla klasskompisar, sen stress hem, ett grattis av pappa och sen stress till jobbet och så spelade pappa Svenska Flaggans dag för mig och så var det dags att sova typ..

Födelsedagsfika blev med pappa enbart idag, eller enligt klockan igår alltså dagen efter.

Iofs så var det ju väldigt många som skickade meddelanden med grattis och det är ju helt klart uppskattat!

Presenter vad är det för nått?

Suger grymt mycket att fylla år mitt i Studentveckan för dom senaste åren har jag mestadels fått flytta mitt firande till ett mer passande tillfälle för att något syskon tar studenten.

Nä nu blir det kolla efter present till sig själv på cyberphoto, listan vad jag behöver därifrån kan ju göras rätt lång...

Inga kommentarer: