torsdag 9 juni 2011

Those night belongs to us

Hela veckan har varit otroligt varm vilket betyder att det varit tokvarmt att jobba!

Idag har det dock varit svalare, skönt även om jag gillar då det är varmt egentligen, så länge jag inte behöver anstränga mig så mycket i över +30°

Dagen har spenderats med att vara med Chrissan en stund på stan, köpte ehm... en present åt lillebror för han tar studenten imorgon, slush och en Hello Kitty läsk, inte smakat den än dock men den kommer sitta fint i min saming som jag i övrigt måste fota snart, den växer med stormsteg även om den till stor del består av Dr Pepper burkar!

Sen for jag och jobbade halva skiftet, för jag skulle fara och rida så hade tagit ledigt för det, vi red ut i skogen, hade Fiona som var pigg och glad! Ponnyer är ju för underbara! Helst hade hon nog kört fullt ös medvetslös men tjiii fick hon!

Sen så åt vi tårta för Linn A fyllde år, gott, så kom jag hem och åt Chokladpudding, min mage kommer klaga!

Sen for jag ut och fotade lite, i typ max 5 minuter, var ju massa mygg!!

Här är iallafall resultatet



Inga kommentarer: