tisdag 24 maj 2011

Tell me would you kill to prove you're right?

Nu har jag ju varit värdelös på att blogga igen!

Men först och främst ska jag överraska alla som känner mig och visa kvällens outfit, hej modebloggare nästa?

Studera dom svällande armmusklerna?

Jag gillar underexponerade bilder som får det att se ut som jag har NÅGON form av färg iallafall!

Se, jag har KLÄNNING! Köpte den då Chrissan var här i Skellefteå, senast jag köpte en klänning var nog -08!

Är iallafall hos Staffan eftersom jag har ledigvecka och vi hinner ju inte ses så mycket då vi båda jobbar så då passar jag på att vara här, är fortfarande rädd så fort någon granne smäller i en dörr, eller går runt i trappuppgången!

Kanske blir så då man är uppvuxen i skogen?

Snart kommer då Staffan hem iallafall får se vad vi ska göra då, invänta löning och tanka bilen lät det då som iallafall!

Idag har jag iallafall varit in till stan, köpte 3 ögonskuggor, en ny BH, fan vad jag köper BH:ar helt plötsligt? mat, Dr Pepper, en Burn för att stilla mitt Koffeinbehov så fick även kameran passa på att bli motionerad!

Var sjukt soligt och blåsigt då jag for ut så därför är bilderna inte sådär jätte bra men ibland ska ju kameran motioneras oxå!


Goddamnit vad segt det går att ladda upp bilder då man sitter på mobilt bredband, saknar mitt eget 100 mbit/s

Skellhell sådär ca 7 på kvällen! Eller halv 7, minns inte riktigt!

Inga kommentarer: