måndag 4 april 2011

Svar:

Blogger Chrissie sa...



Och om det står min på den så kan det ju bli jontes när han läser att det är 'min' på det o.0? bättre att skriva jänna eller något förstårligt xD

och hur ved du att objektivlocken inte är ätbart?
2 april 2011 16:10


Tänkte ta och svara på en kommentar som världens bästa Chrissan hade kommit med om mitt inlägg om hur man gör en Lurk så här kommer svaret!

La även ditt ett stort rött Jenna oxå! Faktiskt! Brukar även stå LÅT BLIII!!!!

Objektivlocket vet jag inte är ätbart efter alla gånger jag har stått och tuggat på det! Enda som händer är att man råkar nypa sig med det, annars är det lite för  hårt och smaklöst!

1 kommentar:

Christina sa...

Vad bra :D Pojkar kan ju vara så korkade när det kommer till mat.

Mina har aldrig varit nära min mun o.0 är så rädd att jag ska klämma mig xD