måndag 4 april 2011

So come on and hold my hand

Ska typ gå och snabbduscha och sen sova men tänkte först blogga, åt en macka innan jag for och har ätit lite godis så är inte direkt hungrig dessutom är jag äckeltrött!

Var dock och handlade tidigare idag och köpte glädjedryck = Brämhults Hallondryck (tack Staffan för det beroendet) och Coca-cola och Burn allt för att få extra energi, och nej jag vet att det inte är särskilt nyttigt, och Burn är egentligen inte särskilt gott! + några bananer så nu är jag redo för att fortsätta förmiddagsveckan!

Har varit för upptagen för att blogga, i fredags så jobbade jag ju till 22 och sen så for jag och Staffan till Arvidsjaur i lördags klockan 1 och innan dess skulle jag ju först och främst vakna, duscha å komma på om jag skulle ha med mig nått, blev lite panik för att då jag kom ur duschen så var Staffan i princip framme hos mig!

Var iallafall trevligt i Arvidsjaur, vi var och hälsade på Malin och Warro, åt på en Pizzeria, åt Hawaii special och Warro åt upp allas mat! Så var vi även till ARK och kollade på Malins sköthäst, gick på marknad, som stängde då vi kom dit typ! Var på DollarStore köpte mestadels godis! Vi åkte väl hem just efter 9, och sen for vi hem till Staffan, brände ut en skiva och for sen till Poro, umgicks där och pratade om allt möjligt, for till Max och köpte mat, specialbeställningar i sinne! Vad sägs om

Friscomål utan lök
Friscomål utan dressing
Originalmål med extra mycket dressing + originaldressing
Sen så sista va en helt vanlig beställning! Dom måste ju verkligen ha hatat oss!

Igår så var jag och Staffan mestadels bara hemma hos han, sov sjukt länge och busade och myste typ hela dagen.

Äntligen framme i Arvidsjaur! 

Snygg Malin! 

Inga kommentarer: