måndag 28 mars 2011

Relax - take it easy!

Har inte bloggat på ett tag men det beror på att jag varit försvunnen som vanligt, varför är jag alltid helt spårlöst?

Iallafall i fredags minns jag inte vad jag gjorde, eller jo, jag var på stan med Linn, åt på Wok & Roll, det var som vanligt helt underbart supergott!

Sen så i lördags åkte jag in till stan runt 5 och fick sen vänta för skulle träffa Linn då hon hade varit på hockey, som skulle varit slut då, om det inte blev sudden, vilket det såklart blev men AIK vann ju så då var det kanske värt väntan.. kanske!

Sen så förfestade vi en stund hemma hos henne, eller ja hon och Angelica förvandlade mig till tjej, för jag är tydligen inte riktigt nog tjejig, min tjejighet räcker till att jag ska gifta mig med min kajal! Så for vi på förfest hos nå randoms, vet fan inte vilka dom var, några bekanta till Linn, så körde vi lite förfestspel, typ nå kortgrej, som jag failade på för jag fick dricka hela tiden, jag tror Thomas (enda namnet jag kommer ihåg av nån anledning HUUUR kan det komma sig?) iallafall han delade ut korten och måste ha hatat mig som gav mig så dåliga kort!

Sen körde vi "jag har aldrig"

Så for vi ut, först på Calles, men där hände inget, så vi gick till Olles för Angelica var för liten för andra ställen, sen testade vi All Star och Mollys, men näää där va det fullt, Calles igen, sen Olles, sen hittade jag åt Staffan (efter att ha ringt han 2353464534534534 ggr + sms:a 13 ggr eftersom jag skulle sova hos han) så for vi hem till han och sov.

Igår så åt vi Pizza med poro till frukost/lunch, sen kom Samuel och Vickis på besök med Gustav som blivit sjuukt stor, inte sett han sen han va 2 veckor och nu är han tydligen 1 år och 4 månader, tiden går för fort! sen köpte vi god mat och åt det till väldigt sen middag...

Och så åt vi Ben & Jerrys, sov och idag har vi inte direkt gjort någonting, är iallafall hemma och ska fara och jobba typ... NU?

Inga kommentarer: