onsdag 30 mars 2011

Jag vill ha allt dom åren gav

Är sjukt trött i mina ben och fötter idag!

Hade mellan 4 och 5 maskiner idag så känns som jag har sprungit runt som en Iller på uppåttjack! i slutet av skiftet så gjorde hälarna psykat ont och sidorna på mina stortår ska vi inte ens tala om!

Skämde dock bort mig själv då jag kom hem med att öppna en av mina påsar med Ahlgrens bilar, blev en Saltlakrits och den var slut på rekordtid!

Sen så har jag suttit hemma och filosoferat lite över allt möjligt med folk, sagt godnatt åt Staffan, typ sådär 2 gånger, saknat världens finaste Delirious KJ då jag kollat igenom bilder på bloggen, hostat och snörvlat, saknat Chrissan och Oslo och Staffans kyl och frys = Chokladmjölk och Ben & Jerrys, om han inte har ätit upp det!

Imorgon så blir det stan på förmiddagen, måste köpa nån mat, dricka och schampoo, balsam och tvål att ha hemma, behövde på jobbet så min älskade Kings & Queens tvål fick flytta dit, så kosta vad det kosta vill, men jag MÅSTE ha på båda ställen, den luktar ju så otroligt gott!

Synd bara att coolingen (för jag inte får kalla han söt) Staffan jobbar annars hade jag säkert farit förbi han och sett till att han inte sov bort hela dagen, men med tanke på att han börjar jobba mycket tidigare än mig så går det ju dåligt!

Bjuder på den bara för vi båda ser så otroligt hemska ut! Tror vi båda hade dålig hårdag i övrigt, kolla trollmanen på Dille!

Inga kommentarer: