onsdag 30 mars 2011

Hold my hand I'll take you everywhere, anywhere you wanna go

Den här dagen har bara varit allmänt skitskum! Började med att jag ramlade ur sängen! Nog för jag rör mig rätt mycket då jag sover ibland, kanske mer förr, nu får jag bara klagomål om att jag är en täckestjuv! Iallafall så ramlade jag och satt mig mellan datorn (sängbordet) och sängen! Hur lyckas man? 

Iallafall gick och sov en stund till, med det uppvaknandet så är det nog bäst att försöka sova och få ett bra uppvaknande istället! Iallafall så for jag sen till stan, köpte grejer jag behövde och sen hade Cubus 30% på alla kläder så, why not! Hittade en skinnjacka (okey feeejkskinn) som jag köpte och så blev det massa underkläder, man måste ju passa på och av någon anledning så har man alltid brist på underkläder, jag vet inte hur ofta jag köper sockar och dom försvinner! (Sänder onda tankar till min familj...) 

Sen for jag hem och for ut och fotade lite, har skitkass fotodag, hittar INGENTING att fota, seriöst! Det är så himla tråkigt nu, visst det är skitfint väder, men försöker hitta några roliga vårtecken men nej det bara är stundsvis slaskigt, isigt och smutsigt! 

Iallafall så lyckades jag på något sätt få in snö i mina jackfickor medans jag fotade, fortfarande hur lyckas jag med vissa grejer? 


Bild från förra veckan, eller där förra? Minns inte riktigt...



Mitt försök till att hitta vårbilder, resultatet: Not so good!

1 kommentar:

Christina sa...

Jag köpte också underkläder ifrån Cubus idag :D

Gillar fotona :)

Saknar dig :O